За 6 місяців 2019 р компанії Wexler Group – «Анвітрейд», «Оптімусойл» і «Термінал ойл» – за оперативними даними, імпортували 377 тис. т дизельного палива для реалізації на українському ринку. У порівнянні з 6 місяцями 2018 р цей обсяг зменшився на 13% (на 56 тис. т). У той же час Wexler збільшив обсяг поставок ДТ на український ринок на 12% (на 62,5 тис. т), до 580 тис. т, за рахунок збільшення продажів на кордоні.
На другий рядок рейтингу піднялося ОККО, випередивши за обсягами імпорту «БНК-Україна». ОККО збільшило імпорт на 28% (на 63,9 тис. т), до 294 тис. т. Це сталося на тлі більш ніж триразового скорочення компанією закупівель білоруського палива через «БНК-Україна» (з 101 до 28 тис. т). Ці обсяги вона почала імпортувати самостійно, переважно через нафтопродуктопровід «ПрикарпатЗахідтранс».
У свою чергу, «БНК-Україна» опустилася на третю сходинку, втративши в обсязі імпорту 28% або 101 тис. т. Крім вищезгаданого ОККО, від закупівлі білоруського ДТ через «БНК-Україна» з осені минулого року відмовився WOG (за такий же період 2018 року він придбав через «БНК-Україна» 32 тис. т). За підсумками І півріччя компанія імпортувала 267 тис.т. замість 368 тис. т. за аналогічний період минулого року.
WOG також наростив обсяг імпорту (на 13% або на 30 тис. т), займаючи в рейтингу четверту позицію з об’ємом 264 тис. т.
Далі розташувалися «Альянс Енерго Трейд» – 126 тис. Т (+ 33%), група «Елемент» – 118 тис. Т (+ 24%), «Укренерджі» – 115 тис. Т (+ 49%), Glusco – 94 тис. т (+ 38%) і «БРСМ-Нафта» – 93 тис. т (+ 13%).
За підсумками І півріччя імпорт ДТ здійснювали близько 100 компаній, проти 90 за аналогічний період минулого року. На перші 10 компаній припадає 63% всього обсягу імпорту.
Всього в І півріччі 2019 р за оперативними даними, в Україну імпортовано 2,77 млн т дизельного палива, що на 9% перевищує обсяг аналогічного періоду минулого року (2,53 млн т).
Джерело: enkorr