Один з головних показників для трейдера – це обсяг сучасного ринку. Що стосується українського ринку, мова йде про дизельне паливо, завдяки якому в країну направляються потоки грошових коштів. Для статистики – компанія «Альянс Енерго Трейд» за звітний період оформила близько 300 тис. т. палива. Такі показники дозволили компанії впевнено зайняти сьоме місце в ТОПі імпортерів.
Стабільні поставки також відзначають і від компанії «UNIMEX. Ця група гарантувала 263,2 тис. т., з яких 228,4 тис. т. припадає на дизельне паливо, 28.5 тис. т. становить бензин, а 6,3 тис. т. – скраплений газ.
Відзначають активне зростання імпорту і у групи «Глуско Україна». Так, в 2019 році показник зріс на 25,3% і склав – 267,1 тис. т.
У десятку лідерів входить «Західна Нафтогазова Компанія», якій вдалося за 10 місяців 2019 року зменшити імпорт бензину на 11,8 тис. т. і при цьому збільшити поставки дизельного палива з 140,1 тис. т. до 158,7 тис. т.
Після того, як були введені мита на трубний ресурс, МЕРТ РФ відкрило кілька кордонів для активних поставок дизельного палива від інших російських компаній-виробників. Це також стосується і палива, що надходить з Орської НПЗ, одним з імпортерів якого вважається ЗНГК – близько 10 тис. т.
Зміни на ринку
Компанії, що увійшли в першу десятку найактивніших лідерів, змогли оформити близько 60% від загальної частки палива, що імпортується в Україну. За 10 місяців роботи на ринку сталося величезна кількість колосальних змін, серед яких важливо відзначити збільшення імпорту нафтопродуктів від Кременчуцького НПЗ ПАТ «Укртатнафта». Таким чином, показники змінилися з 16,9 тис. т. до 85,2 тис. т. По закінченню третього кварталу, компанія також приємно здивувала сучасний ринок морськими поставками 28 тис. т. LPG на термінал «Укрлоудсістем».
Ще одна важлива новина на ринку – популярна зв’язка компаній «Бізнес Солюшен» зменшила імпорт на 59 тис. т. Головні зміни торкнулися дизельного палива: з 117,8 тис. т. до 62,8 тис. т.
Збільшення імпорту палива відзначають у компанії «Альянс Ойл Україна» – на 38,7%. Тепер, даний показник становить 157,4 тис. т.
В результаті активної боротьби з силовиками імпорт моторних палив від груп «Трейд Коммодити» зменшився з 170,2 тис. т. до 122,8 тис. т. Причому головні падіння були відмічені саме в поставках дизельного палива – з 147 до 106 тис. т.